Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikace filmového turismu v České republice na příkladu města Kroměříž
Sílešová, Adéla ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá úvodem do marketingové komunikace filmového turismu v České republice a představením města Kroměříž jako destinace, jejíž cestovní ruch je filmovým turismem značně ovlivněn. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů jako cestovní ruch, marketingová komunikace a filmový turismus. Zmiňuje aktuální trendy a definuje marketingový komunikační mix. Druhá kapitola nahlíží do problematiky filmového turismu v České republice, představuje kancelář Czech Film Commission a práci agentury CzechTourism. Stěžejní třetí kapitola se zaobírá městem Kroměříž. Představuje stručnou historii města, principy fungování cestovní ruchu v Kroměříži a v neposlední řadě rozebírá místní marketingovou komunikaci v rámci filmového turismu. Kapitola je zakončena SWOT analýzou, která analyzuje využití filmového turismu v marketingové komunikaci destinace Kroměříž. Cílem práce je za pomoci vymezení klíčových pojmů, faktů a deskripce tematiky představit marketingovou komunikaci filmového turismu města Kroměříž.
Marketingová komunikace filmového turismu v České republice na příkladu města Kroměříž
Sílešová, Adéla ; Bezouška, Martin (vedoucí práce) ; Báča, Ladislav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá úvodem do marketingové komunikace filmového turismu v České republice a představením města Kroměříž jako destinace, jejíž cestovní ruch je filmovým turismem značně ovlivněn. Práce je rozdělena do tří hlavních kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení základních pojmů jako cestovní ruch, marketingová komunikace a filmový turismus. Zmiňuje aktuální trendy a definuje marketingový komunikační mix. Druhá kapitola nahlíží do problematiky filmového turismu v České republice, představuje kancelář Czech Film Commission a práci agentury CzechTourism. Stěžejní třetí kapitola se zaobírá městem Kroměříž. Představuje stručnou historii města, principy fungování cestovní ruchu v Kroměříži a v neposlední řadě rozebírá místní marketingovou komunikaci v rámci filmového turismu. Kapitola je zakončena SWOT analýzou, která analyzuje využití filmového turismu v marketingové komunikaci destinace Kroměříž. Cílem práce je za pomoci vymezení klíčových pojmů, faktů a deskripce tematiky představit marketingovou komunikaci filmového turismu města Kroměříž.
Komunikace filmového turismu hlavního města Prahy 2000-2013
Syslová, Kateřina ; Dolanská, Nora (vedoucí práce) ; Halada, Jan (oponent)
Cílem mé práce bylo představit filmovou tvorbu jako možný zdroj motivace pro příjezdový cestovní ruch hlavního města Prahy. Práce se věnuje zahraničnímu filmovému turismu v hlavním městě a jeho vývoji v letech 2000 - 2013. Definuje pojem a nastiňuje historii tohoto fenoménu v sociologickém kontextu. Obsaženou teorii dokládá na praktických příkladech ze světa, České republiky a Prahy. Dále vyjmenovává a popisuje instituce, jež tvoří nezbytné minimum pro komunikaci se zahraničními filmovými produkcemi. Představuje jejich aktivity cílené na zahraniční producenty a režiséry. Následně vysvětluje, jakým způsobem jsou základní normy ukotveny v zákoně. Na vývoji filmové produkce v České republice, zvláště na úpadku zájmu v letech 2006 - 2010, demonstruje důležitost takovýchto norem. Uvádí světové a české příklady marketingové komunikace cílené na filmové turisty. Kampaně jsou rozděleny podle druhu média, které v komunikaci organizace marketingu destinace využívají. Práce následně odkazuje na výzkum ve Velké Británii. Ten aplikuji na filmový turismus města Prahy. Krátce se věnuje změně, která v tomto oboru nastala s příchodem moderních technologií a nových médií, což ovlivňuje audiovizuální tvorbu i její konzumaci. Konec mé práce tvoří obecná doporučení pro pražské organizace destinačního marketingu.
Filmová produkce a její využití v propagaci turistické destinace Česká republika v tuzemsku
Růžičková, Lucie ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Rolínek, Igor (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou potenciálu rozvoje filmového turismu v České republice za účelem posílení domácího cestovního ruchu. Cílem je zjistit, zda je pro rezidenty Česká republika atraktivní turistickou destinací pro trávení volného času nebo dovolené a zda by pro ně byly produkty filmového turismu zajímavou atraktivitou. Úvodní kapitola se věnuje vymezení základních pojmů týkajících se cestovního ruchu a marketingu destinace. V druhé teoretické části je již pozornost zaměřena na filmový turismus a jeho charakterizaci včetně vymezení samotného pojmu, historie vývoje filmové turistiky, typologie účastníků filmového turismu a popisu jeho forem a produktů. Podrobně jsou popsány možnosti využití audiovizuální produkce pro propagaci turistické destinace v jednotlivých fázích života filmu - před, během a po natáčení a nejsou ani opomenuty jednotlivé instituce věnující se podpoře filmových regionů v ČR. Praktická část se pak zabývá analýzou potenciálu rozvoje filmového turismu v tuzemsku, která je založena na analýze sekundárních zdrojů a dotazníkovém šetření mezi rezidenty. Pozornost je zaměřena na oblíbenost české filmové produkce, současný stav domácího cestovního ruchu a rovněž je zmapována nabídka produktů filmového turismu na území ČR. Na základě získaných zjištění je v poslední kapitole předložen návrh konkrétního řešení využití filmu pro vybranou destinaci České republiky - Ústecký kraj.
Analýza filmového turismu v destinaci Český ráj
Talašová, Barbora ; Tittelbachová, Šárka (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou filmového turismu v Českém ráji. Stěžejní část práce je zaměřena zejména na analýzu Českého ráje jako místa vhodného pro filmový turismus a zhodnocení nabídky destinace v oblasti filmového turismu. Ke splnění cílů byla mimo jiné použita SWOT analýza a metoda benchlearningu. Výsledkem práce je zjištění, že potenciál pro rozvoj filmového turismu v destinaci Český ráj je, ale není využíván na maximum. Na základě analýz jsou předloženy doporučení na nové produkty filmového turismu, které by mohla organizace destinačního managementu na daném území nabízet.
Analýza podmínek rozvoje filmového turismu v ČR
Rymešová, Hana ; Dianová, Markéta (vedoucí práce) ; Hanzlík, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá filmovým turismem, jakožto celosvětově rostoucím fenoménem v oblasti cestovního ruchu. Prostor je věnován deskripci vývoje a forem tohoto fenoménu, přičemž důraz je kladen na konkrétní příklady dopadu filmů a televizního vysílání na cestování. Stěžejní část práce je zaměřena na marketingové nástroje filmových kanceláří (především Czech Film Commission) a organizací destinačního managementu (především CzechTourism) při spolupráci s filmovým průmyslem. Na jedné straně je ukázáno, jakými prostředky nejčastěji filmové kanceláře lákají filmové produkce na svá území, a na straně druhé jsou představeny způsoby práce destinačních společností v otázce location placement. Obecné principy jsou prolnuty s praktikami rodícími se v České republice. Primárním cílem práce je dokázat, že film jako marketingový nástroj hraje důležitou roli v propagaci destinace, a že má Česká republika velký potenciál se stát vyhledávanou filmovou lokalitou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.